Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zakład Ubezpieczeń Społecznych będzie wybierać dom mediowy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych wysłał do kilku domów mediowych zapytania dotyczące przetargu na obsługę mediową - wynika z informacji "Presserwisu".

Nie jest to jeszcze przetarg, a jedynie przegląd poprzedzający start postępowania (ZUS nie organizuje przetargów, musi ogłosić start postępowania zakupowego na swojej stronie przetargowej). Na początku ub.r. w przetargu ZUS zwyciężyła agencja Innovation, która odpowiadała za kampanie w prasie i Internecie. Były to działania uzupełniające dla kampanii "Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS", w której firma chce przekonać Polaków do korzystania z Platformy Usług Elektronicznych (za te działania, obejmujące telewizję i radio, odpowiadała agencja Paralotna). Media ZUS kupił we własnym zakresie. Rzecznik ZUS nie komentuje naszych informacji na temat zapytań wysłanych do domów mediowych.

 

(AMS, 27.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.