Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najwięcej na reklamę z firm branży finansowej wydaje mBank

.

Liderem pod względem wydatków na reklamę w branży finansowej w okresie od stycznia do czerwca br. jest mBank, który cennikowo wydał 65,7 mln zł. Z cennikowych danych Kantar Media wynika, że od stycznia do czerwca br. mBank na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) wydał o 34,4 proc. więcej, niż w tym okresie ub.r.

Na drugiej pozycji znalazł się lider zestawienia sprzed roku - ING Bank Śląski, który o 21,6 proc. ograniczył wydatki na reklamę (do 54,9 mln zł). 
Kolejne miejsce zajął PKO BP (52,6 mln zł), notując wzrost o 25,4 proc. - Wzrost naszego budżetu na działalność reklamową wynika ze zwiększonej skali działań biznesowych. PKO Bank Polski kontynuuje aktywność reklamową w ramach platformy marketingowej „Organizm", czyli bank z życia wzięty, która od blisko dwóch lat wzmacnia pożądane atrybuty marki. Efekty tej kampanii są jak najbardziej odczuwalne, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i wizerunek Banku -  informuje Monika Gondek, dyrektor biura komunikacji marketingowej w PKO Banku Polskim.
O 31,8 proc. wydatki na reklamę w pierwszym półroczu br. zwiększył Getin Noble Bank, do 44,9 mln zł. - W 2015 roku koncentrujemy się na konsekwentnym rozwoju formatu reklamowego opartego na postaciach doradców Teresy i Wojtka. Spójna platforma komunikacji ma na celu zwiększenie świadomości marki Getin Bank, dlatego też adaptujemy platformę do różnych kanałów komunikacji - tłumaczy Marcin Wójtowicz, dyrektor marketingu Getin Bank.
Ostatnie miejsce w zestawieniu zajął Bank Millennium, notując spadek wydatków reklamowych o 25 proc. (43,9 mln zł). Od września ub.r. twarzą marki jest Radosław Kotarski, autor internetowego kanału Polimaty TV.

 

(DR, 25.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.