Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Always nagradzaną kampanią uczy dziewczęta pewności siebie (wideo)

Globalna, wielokrotnie nagradzana kampania marki Always (Procter & Gamble) #Jakdziewczyna (#Likeagirl) ma swoją odsłonę także w Polsce.

Globalna, wielokrotnie nagradzana kampania marki Always (Procter & Gamble) #Jakdziewczyna (#Likeagirl) ma swoją odsłonę także w Polsce.

Nowy spot kampanii pokazuje, w jaki sposób dziewczyny są ograniczane przez społeczne oczekiwania. Właściciel marki poprzez współpracę z naukowcami i organizacją TED chce uczyć dziewczęta pewności siebie w okresie dojrzewania.
Kreację kampanii przygotowała agencja BBDO New York. Kampania była uhonorowana nagrodą Super Clio dla najlepszych spotów emitowanych przy Super Bowl.

(DR, PR, 16.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.