Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gdynia za 250 tys. zł pokaże się w nowym serialu TVN

Kosztem 250 tys. zł Gdynia będzie promować się w pierwszym sezonie nowego serialu produkcji TVN. Miasto pojawi się co najmniej 30 razy w 13 odcinkach serialu "Aż po sufit!".

Jak informuje Joanna Grajter, rzeczniczka prasowa Urzędu Miasta Gdyni, to TVN Media przyszło z ofertą zaprezentowania plenerów Gdyni w serialu. Urząd zawarł z producentem umowę w trybie z wolnej ręki. - Mieliśmy swój walny udział w wyborze miejsc, które zostaną pokazane w filmie – dodaje Grajter. Będą to m.in. ulica Świętojańska, skwer Kościuszki, port jachtowy i Promenada Królowej Marysieńki. Filmowcy będą pracować w Gdyni do 16 lipca br., następnie wrócą do miasta we wrześniu, by dokończyć zdjęcia. Pierwszy odcinek serialu zostanie wyemitowany w TVN 1 września.
Miasto zorganizowało dla swoich mieszkańców konkurs, w którym dwie osoby mogły wygrać statystowanie w serialu. Nie jest to pierwsza przygoda tego regionu w serialu telewizyjnym. Dwa lata temu Gdynia otworzyła piąty sezon serialu TVP „Rodzinka.pl” odcinkiem pt. „Wakacje w Gdyni”. Koszt lokowania w jednym odcinku wyniósł wtedy 90 tys. zł, ale zdjęcia z Gdyni były pokazywane w zwiastunach całego sezonu.
„Aż po sufit!” to adaptacja australijskiej produkcji „Packed to the Rafters”, nadawanej przez telewizję Seven Network. Producentem jest Dorota Chamczyk (m.in. „Lekarze”). Reżyseria została powierzona Bartkowi Konopce oraz Julii Kolberger, zdjęcia realizują Jeremi Prokopowicz i Tomasz Dobrowolski. Za scenografię odpowiada Barbara Ostapowicz.

(AMP, 14.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.