Agencje Profile i BringMore zdobyły zlecenie resortu środowiska za 3,5 mln zł
Konsorcjum agencji Profile i BringMore Advertinsing wygrało przetarg Ministerstwa Środowiska i przygotuje kampanię dotyczącą czystego powietrza. Budżet planowanych działań wynosi 3,5 mln zł (netto).
Ogólnopolska crossmediowa kampania informacyjno-promocyjna ma pokazać, jak powietrze wpływa na zdrowie człowieka i stan środowiska. Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji, radiu i Internecie. Zadaniem wybranej agencji będzie też zaplanowanie mediów.
Do przetargu w sumie zgłosiło się 14 agencji - oprócz zwycięskich: Eskadra, Ecorys, Marketing & Communiations Consultants, Men at Work, Grayling Polska, NEKK, Lowe Media, 180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam, They.pl, MediaCap, Partner of Promotion, Fabryka Komunikacji Społecznej. Działania reklamowe mają rozpocząć się we wrześniu br.
(DR, 08.07.2015)










