Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 bez głównego wydania "Faktów"

Kanał TVN 24 przestał nadawać "Fakty" – główne wydanie programu informacyjnego TVN.

Zamiast "Faktów", emitowanych dotychczas o godz. 19, równolegle z TVN, kanał TVN 24 pokazuje o tej porze zwykły serwis informacyjny. O godz. 19.20 TVN 24 bez zmian nadaje zaś program publicystyczny "Fakty po Faktach", w którym prowadzący "Faktów" rozmawiają z zaproszonymi gośćmi. W ramówce kanału zostały też „Fakty po południu”, emitowane o godz. 16.
"Fakty" o godz. 19 w dalszym ciągu mogą oglądać widzowie TVN 24 Biznes i Świat, drugiego kanału informacyjnego Grupy TVN.
W czerwcu br. "Fakty" w TVN 24 oglądało średnio 349,4 tys. osób, a w TVN 24 BiŚ – 40,2 tys. Na głównej antenie ten program przyciągał 2,33 mln widzów (dane: Nielsen Audience Measurement). Równoległą emisję głównego wydania programu informacyjnego dużej anteny w kanałach stosuje też Grupa Polsat: "Wydarzenia" o godz. 18.50 razem z Polsatem nadają stacje Polsat News i Polsat News 2.

(RUT, 06.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 2 mln telewidzów oglądało mecz siatkarzy Polska – USA

Prawie 2 mln widzów w kanałach sportowych Polsatu oglądało mecz Polska – USA w siatkarskiej Lidze Światowej.

Oglądalność piątkowego meczu na antenie Polsat Sport i Polsat Sport News w grupie komercyjnej 16-49 osiągnęła wynik 14,5 proc. udziału w widowni. W miniony weekend oglądalność Polsatu Sport News była najlepsza w historii i osiągnęła wynik 2,1 proc. SHR w grupie 4+ i 1,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49, natomiast dla Polsatu Sport Extra – 0,5 proc. w grupie 4+ i 0,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

(06.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo