GITD w kampanii radzi: "Zwolnij! Nie bądź baranem… na drodze" (wideo)
Layout reklamy GITD (fot. materiały prasowe)
Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) w kampanii radzi: "Zwolnij! Nie bądź baranem… na drodze".
Celem kampanii jest uświadomienie kierowcom konieczności przestrzegania przepisów ruchu drogowego i informowanie o roli, jaką odgrywa system automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym w poprawie bezpieczeństwa.
Działania pod hasłem "Zwolnij! Nie bądź baranem… na drodze" prowadzone są w telewizji, radiu, prasie, kinach, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Oprócz kampanii w mediach w ramach działań informacyjno–promocyjnych realizowane są pikniki informacyjne i konferencje eksperckie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Partner of Promotion, która wygrała przetarg GITD.
(DR, 03.07.2015)