Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampanię nowej marki piwa Specjal poprowadzi agencja Just

Grupa Żywiec SA wprowadza na rynek nowe piwo, Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem. Do jego promocji zatrudniła agencje Just, MediaVest, Roots PR i Top-Art.

Piwo trafi do sklepów na północy Polski już w lipcu, jego wejściu towarzyszyć będzie kampania ATL i BTL, działania PR oraz akcje sponsoringowe. Marka będzie obecna na największych letnich eventach w regionie.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Just, planowanie i zakup mediów zostało przekazane firmie MediaVest, działania przejęła agencja Roots PR, eventy marki przygotuje agencja Top-Art.
Marka Specjal jest sztandarową marką browaru w Elblągu należącego do Grupy Żywiec. Jej nowy niefiltrowany wariant ma nawiązywać do tradycji piwowarskich z XIV wieku.

(AMP, 01.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.