Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania KancerSutra fundacji Rak'n'Roll (wideo)

Fundacja Rak'n'Roll rozpoczęła wczoraj kampanię społeczną KancerSutra. Spoty telewizyjne i warsztaty zachęcają do prowadzenia życia seksualnego pomimo choroby nowotworowej.

Dwa spoty telewizyjne pojawią się w kanałach MTV i Stopklatka oraz w regionalnych kanałach TVP. Zaplanowano też reklamy w prasie i Internecie. W drugim etapie kampanii ruszą warsztaty dla kobiet w największych miastach w Polsce. Dodatkowo strona projektu oferuje porady dla pacjentów i anonimowe konsultacje online.
Autorem pomysłu jest Kapsyda Kobro, prezeska fundacji Rak'n'Roll, stronę internetową przygotował Tomasz Sitko. Spoty reklamowe według scenariuszy Jacka Maciejewskiego i w reżyserii Joanny Rechnio wyprodukował dom produkcyjny Filmokracja. Za postprodukcję odpowiadał DI Factory, za dźwięk - Sound Tropez. Sprzęt dostarczyły firmy Heliograf i Panavision. Do powstania przyczyniły się także firma perukarska Rokoko, Żywiciel, Towarzystwo Przyjaźni Polsko-Rosyjskiej i firma Hector SA. Za planowanie mediów odpowiada Zenit Optimedia.

(AMP, 30.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.