Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięciu Polaków w jury koreańskiego festiwalu reklamowego Ad Stars 2015

W jury ósmej edycji koreańskiego festiwalu reklamowego Ad Stars znalazło się pięciu Polaków.

Przewodniczącym składów jurorskich jest Matt Eastwood, worldwide chief creative officer JWT. Polskę w jury reprezentują: Ryszard Sroka - creative strategist Facebooka, Wojciech Dagiel - współwłaściciel i dyrektor kreatywny Lvov, Mariusz Pitura - dyrektor kreacji w Walk Creative, Michał Pawłowski - deputy creative director w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dawid Szczepaniak - executive creative director i partner w VML Poland. Polacy wezmą udział w obradach jury podczas preeliminacji do konkursu pod hasłem "Poza" symbolizującym wykraczanie konkursu poza konwencję reklamy. W tym roku zadanie jurorów będzie szczególnie trudne, bo w 22 kategoriach zgłoszono rekordową liczbę 17 698 prac z aż 65 państw. Festiwal odbywa się w dniach 20-22 sierpnia w Korei Południowej. (DR)

(29.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.