Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Young & Rubicam straciła status agencji wiodącej dla Tymbarku

Grupa Maspex Wadowice w najbliższym czasie nie planuje powierzania realizacji kampanii Tymbarku dotychczasowej wiodącej agencji Young & Rubicam.

Grupa Young & Rubicam dla marki Tymbark pracowała od 2010 roku. W przetargu zwyciężyła wtedy należąca do Grupy Y&R agencja kreatywna 303, która w październiku 2013 roku zmieniła nazwę na Twentyoneeast (21E). 21E ostatnio była związana z Maspex Wadowice umową ramową, na mocy której część projektów była zlecana agencji Brainbox. Jednak 21E nadal miała status agencji wiodącej. 
W marcu br. agencja Scholz & Friends wygrała przetarg na obsługę projektu Tymbarku - turnieju piłkarskiego "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku". Obecnie 21E nie jest zaangażowana w żaden projekt dla Tymbarku. - W przypadku marki Tymbark pracujemy z agencjami projektowo, nie mamy stałej agencji - wyjaśnia Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Maspex Wadowice. - Obecnie nie realizujemy niczego z Y&R, ale to nie znaczy, że nie będziemy jej powierzać projektów w przyszłości - dodaje Liszka.
Za obecnie trwającą kampanię Tymbarku odpowiada agencja Brainbox, a za przygotowanie i realizację kampanii promującej turniej "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku" - Scholz & Friends Warszawa. (AMS)

(26.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.