Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WPP stawia na muzykę w reklamach

Holding reklamowy WPP ogłosił, że wspólnie z producentem muzycznym Alexem Da Kid założył agencje marketingową o nazwie KidinaKORNERCreate.

Na konferencji prasowej podczas festiwalu reklamowego w Cannes zapowiedziano, że celem nowego przedsięwzięcia jest obsługa marek w ramach kampanii reklamowych opartych na muzyce. Projekty realizowane przez agencję mają motywować, zwłaszcza młodych konsumentów, do pełnego odbioru treści reklamowych i rezygnacji z szybkiego omijania lub wyciszania spotów. Alex Da Kid w przeszłości współpracował z takimi artystami, jak Eminem i Nicki Minaj, a także z markami - Jeep, Target i Budweiser. (LL)

(26.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.