Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom wygrał przetarg na obsługę TVN

(fot. freerangestock.com)

Dom mediowy Starcom (Starcom MediaVest Group) wygrał przetarg na obsługę TVN. O budżet walczyły cztery inne domy mediowe. Zajmie się obsługą działań reklamowych w zakresie komunikacji, planowania i zakupu mediów. Współpracę rozpocznie od kampanii promocyjnych jesiennych ramówek.

Za obsługę firmy odpowiada zespół kierowany przez Sebastiana Szade, communications & business directora w SMG Starcom. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.

W przetargu udział brały także: MEC, Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), Havas Media oraz PHD. Na krótkiej liście znalazły się dwa: Starcom oraz PHD.

(DR, 25.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.