Dział: PRASA

Dodano: Marzec 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Joy" debiutuje za tydzień

17 marca na rynku pojawi się "Joy" - nowy miesięcznik dla kobiet. Wydawcą pisma jest spółka joint venture Hearst-Marquard Publishing.

Pismo będzie się ukazywało w małym formacie (pocket). Jego największą konkurencją na polskim rynku będzie ”Glamour” (G+J Polska). Wydawca nie informuje o cenie magazynu. - hSzczegóły dotyczące ceny, kampanii i nakładu podamy w przyszłym tygodniu – mówi Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska. Wydawnictwo to samodzielnie wydaje pisma ”Playboy”, ”CKM”, ”Voyage” i dziennik ”Przegląd Sportowy”, a w spółce Hearst-Marquard Publishing magazyny ”Cosmopolitan” i ”Shape”. Redaktor naczelną ”Joy” jest Anna Ibisz, do tej pory szefowa magazynów ”Voyage” i ”Shape”. Ibisz pozostanie naczelną ”Voyage”, a magazynem ”Shape” pokieruje Joanna Góra-Sławoń, dotąd dyrektor wydawnicza w Marquard Media Polska. Polski ”Joy” będzie siódmą międzynarodową edycją tytułu adresowanego do młodych, wykształconych kobiet, który ukazuje się już m.in. w Niemczech, na Węgrzech i we Włoszech. Właścicielem tytułu jest Grupa Marquard Media. Ukazaniu się ”Joy” będzie towarzyszyć kampania promocyjna. Za kreację odpowiada agencja Paralotna, media zaplanował Optimum Media OMD. Przeczytaj także: ”Joy” kontra „Glamour” - rozmowę z Moniką Rychlicą, szefową działu prasowego w Initiative Media .

(ML, 11.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.