Właściciel marki Beskidzkie planuje przetarg na planowanie mediów i kreację
Firma Aksam planuje na jesień wybór domu mediowego i agencji kreatywnej do obsługi marki Beskidzkie.
Seweryn Jaromin z działu marketingu firmy potwierdza, że są takie plany, ale nie podał konkretnych terminów. Nie ujawnia też marketingowych planów firmy. Z informacji "Presserwisu" wynika, że firma robi obecnie wstępny przegląd rynku.
Za ubiegłoroczną kampanię Beskidzkich "Manifest Bez Kitu", w której udział wzięli vlogerzy, odpowiadała agencja interaktywna Eura7. W 2013 roku kampanię z udziałem skoczka Piotra Żyły, z hasłem: „Cokolwiek robisz – bądź sobą, jesteśmy z Tobą”, zrealizowała agencja Schulz Brand Friendly, a za obsługę mediową odpowiadał wtedy dom mediowy IQ Media.
Pod marką Beskidzkie Aksam sprzedaje m.in. słone paluszki, precle, orzeszki, prażynki, chrupki i chipsy.
(AMS, 22.06.2015)










