Wśród miesięczników motoryzacyjnych najwięcej traci "Top Gear"
18.06.2015, 00:22
Wszystkim miesięcznikom motoryzacyjnym spadła sprzedaż w pierwszym kwartale 2015 roku względem tego samego okresu 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Najwięcej stracił "Top Gear" (Ringier Axel Springer Polska).
Najwyższą średnią sprzedaż w segmencie miesięczników motoryzacyjnych miał "Auto-Moto" (Wydawnictwo Bauer) - 42 752 egz. (spadek o 10,05 proc.). Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się "Auto Świat Poradnik" (Ringier Axel Springer Polska) - 39 688 egz. (spadek o 5,72 proc). Trzecie miejsce zajął "Top Gear" - 38 782 egz. (spadek o 17,63 proc.).
(IKO, 18.06.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










