Youtuberzy będą promować swoją twórczość na dworcach i ulicach
Sieć zrzeszająca youtuberów LifeTube wprowadza nową usługę - spoty i filmy z YouTube będzie promować na nośnikach digital OOH. Najpierw sama rusza z kampanią z okazji 10 urodzin YouTube.
Od poniedziałku w 192 lokalizacjach (m.in. ulice, dworce, stacje benzynowe w całej Polsce) sieci Sreen Network pojawią się filmy promujące twórczość najpopularniejszych youtuberów. Do akcji zostało zaproszonych 13 twórców, m.in. Łukasz Jakóbiak, AbstrachujeTV, AdBuster, Cyber Marian, Karol Paciorek, LoveAndGreatShoes, Martin Stankiewicz, Radosław Kotarski (Polimaty).
Kampania potrwa przez miesiąc. Podobną Google dla swoich twórców zrealizował w Berlinie, Londynie i Nowym Jorku.
Prowadzona kampania wiąże się też z wprowadzeniem przez LifeTube nowej usługi – wybrane fragmenty filmów z YouTube lub spoty przygotowane dla klientów będą dodatkowo promowane z wykorzystaniem digital OOH w sieci Screen Network. "Wykorzystanie digital OOH w komunikacji pozwala dodatkowo zwiększyć zasięg, dotrzeć do innych grup odbiorców i łatwo połączyć internetowy świat YouTube’a z offlinem" – podsumowuje Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube.
Na razie firma nie nawiązała współpracy z żadnym klientem.
(DR, 18.06.2015)










