Film dla sieci Rossmann wygrał konkurs Papaya Young Directors
Grand Prix i 20 tys. zł za film dla drogerii Rossmann otrzymała Julia Rogowska (fot. materiały prasowe)
Zakończyła się druga edycja konkursu Papaya Young Directors. W tym roku na konkurs wpłynęło 439 scenariuszy, z których do finału wybrano 14.
Grand Prix i 20 tys. zł za film dla drogerii Rossmann otrzymała Julia Rogowska - absolwentka reżyserii w Wyższej Szkole Filmowej w Warszawie. Pierwszą nagrodę i 10 tys. zł za film dla marki Prosto dostał Michał Dymek - operator filmowy, absolwent WSFTviT w Łodzi. Wyróżnienia otrzymali: Kornel Bartmański za film dla marki Prosto oraz Michalina Fabijańska i Agata Puszcz za film dla Play. Przewodniczącymi jury byli Zuza Duchniewska i Maciej Waligóra – dyrektorzy kreatywni DDB&tribal.
- Poziom filmów rośnie z roku na rok, a uczestnicy, mając do dyspozycji ograniczone środki, wykazują się niesamowitą kreatywnością. Efekt na ekranie z pewnością wywołuje zazdrość przedstawicieli starszego pokolenia reżyserów - mówi Kacper Sawicki, właściciel studia Papaya Film i pomysłodawca konkursu Papaya Young Directors.
Konkurs organizowany przez Studio Papaya Films skierowany jest do studentów i absolwentów szkół wyższych. Tematami 45-sekundowych filmów miały być produkty sponsorów i partnerów konkursu: Rossmanna, PZU, Fundacji Stop Wariatom Drogowym, Prosto, Play.
Gala, podczas której wręczono nagrody, odbyła się wczoraj w warszawskim kinie Praha. Nagrodzone prace można zobaczyć na stronie konkursu www:papayayoungdirectors.com.
(AMS, 16.06.2015)










