Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Hurda regionalnym dyrektorem obsługi klientów i shopper marketingu w Grey Group

Joanna Hurda (fot. materiały prasowe)

Do zespołu Grey Group dołączyła Joanna Hurda, obejmując stanowisko regional client service i shopper marketing directora.

Do jej obowiązków będzie należało m.in. opracowanie strategii rozwoju shopper marketingu w agencji oraz wsparcie marek Procter & Gamble. Nominacja ta jest kolejnym etapem zmian w ścisłym kierownictwie agencji Grey, która przechodzi w ostatnim czasie proces transformacji.
Joanna Hurda w ponad 15-letniej karierze zdobywała doświadczenie w różnych obszarach reklamy i marketingu. Przez 10 lat związana była z agencją Saatchi & Saatchi, gdzie przez dwa lata pełniła funkcję managing directora. Przez niemal dwa lata zarządzała również agencją Scholz & Friends. Pracowała także w firmie doradztwa strategicznego Touch Ideas, gdzie była odpowiedzialna za rozwój nowego biznesu. W agencji McCann Warsaw, jako regional account director, zajmowała się obsługą firmy MasterCard w regionie CEE. Doradzała również jako niezależny konsultant ds. strategii i komunikacji marki.
W portfolio klientów, dla których pracowała, znajdują się m.in.: Visa, MasterCard, BNP Paribas, Carrefour, Kaufland, Rossmann, IKEA, Tchibo, Cadbury Wedel, Maspex Wadowice, Procter & Gamble, Teatr Wielki Opera Narodowa, Mothercare, Novartis, Axa, Toyota, Carlsberg, Mercedes Benz oraz Netia.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Grey Group Polska zaczyna inwestować w rozwój kompetencji shopper marketingowych - wpisuje się to w globalną strategię sieci Grey.
Joanna Hurda dołączyła do ośmioosobowego zespołu ekspertów odpowiedzialnego za strategię i rozwój biznesu Grey Group Polska. Tworzą go: Anna Pańczyk (chief executive officer), Anna Konarska (chief financial officer), Jakub Korolczuk (executive creative director), Adam Śmiłowski (strategic operations director), Katarzyna Szewczuk (business growth director), Katarzyna Kluk (PR client service director), Helena Olecka (digital client service director) oraz Monika Borowiecka (trade marketing director).

(AMS, 15.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.