Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deutsche Telekom dziś rusza z kampanią w 12 krajach, także w Polsce (wideo)

Globalna kampania wizerunkowa koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom dziś rozpoczęła się także w Polsce.

"Łączymy ludzi w Europie!" – to hasło kampanii, równocześnie rozpoczynającej się w 12 europejskich krajach. Motywem przygotowanej kreacji są popularne miejsca z krajów, w których usługi oferuje Deutsche Telekom. Przenikające się nawzajem słynne europejskie budowle symbolizują skracający się dystans zarówno pomiędzy państwami, jak i ludźmi.
W polskiej adaptacji spotu widzimy warszawski most Świętokrzyski, Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz chorwacki Amfiteatr w Puli.
Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie, Internecie, na nośnikach zewnętrznych i w kinach.
Za adaptację globalnej kampanii w polskich mediach odpowiadają agencje DDB & Tribal (ATL) oraz Next (Internet). Media zaplanował dom mediowy Starcom.


(DR, 15.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.