Deutsche Telekom dziś rusza z kampanią w 12 krajach, także w Polsce (wideo)
Globalna kampania wizerunkowa koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom dziś rozpoczęła się także w Polsce.
"Łączymy ludzi w Europie!" – to hasło kampanii, równocześnie rozpoczynającej się w 12 europejskich krajach. Motywem przygotowanej kreacji są popularne miejsca z krajów, w których usługi oferuje Deutsche Telekom. Przenikające się nawzajem słynne europejskie budowle symbolizują skracający się dystans zarówno pomiędzy państwami, jak i ludźmi.
W polskiej adaptacji spotu widzimy warszawski most Świętokrzyski, Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz chorwacki Amfiteatr w Puli.
Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie, Internecie, na nośnikach zewnętrznych i w kinach.
Za adaptację globalnej kampanii w polskich mediach odpowiadają agencje DDB & Tribal (ATL) oraz Next (Internet). Media zaplanował dom mediowy Starcom.
(DR, 15.06.2015)










