RTL i Huffington Post tworzą konkurencję dla Vice News
Grupy medialne Huffington Post (AOL) i RTL (Bertelsmann) zapowiedziały utworzenie platformy internetowej dla dziennikarskich treści wideo.
Grupy medialne Huffington Post (AOL) i RTL (Bertelsmann) zapowiedziały utworzenie platformy internetowej dla dziennikarskich treści wideo.
Serwis ma się nazywać Outspeak TV. Ma on umożliwiać osobom tworzącym dziennikarskie materiały wideo publikowanie ich i zarabianie. Obecnie trwają poszukiwania wydawców treści zainteresowanych przystąpieniem do projektu. Stoją za nim należąca do RTL sieć internetowa Broadband TV, zarządzająca kanałami (przede wszystkim w serwisie YouTube) generującymi łącznie około 4,5 mld wyświetleń miesięcznie oraz sieć serwisów newsowych ”Huffington Post”, której miesięczny zasięg szacowany jest na 214 mln użytkowników miesięcznie.
Eksperci cytowani przez branżowe media wskazują, że nowa platforma może stać się konkurencją dla popularnego młodzieżowego serwisu Vice News.
(LL, 10.06.2015)










