Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Siedem miast na trasie „Lato Zet i Dwójki” i nowości w wakacyjnej ramówce TVP 2

Trasa koncertowa „Lato Zet i Dwójki” zacznie się od występu w Kołobrzegu, a skończy w Uniejowie.

Podobnie jak w 2014 roku „Lato Zet i Dwójki” odwiedzi siedem miast. Koncerty będą się odbywały od 28 czerwca do 23 sierpnia – Dwójka będzie je transmitowała w niedzielnym paśmie o 20.05. W letniej ramówce stacji znajdą się też koncerty m.in. z Warsaw Summer Jazz Days, Solidarity of Arts, Przystanku Woodstock, Festiwalu Kultury i Muzyki Romów. Ponadto Dwójka zaplanowała na wakacje imprezy kabaretowe oraz relacje z festiwalu Dwa Teatry, poznańskiego Malta Festival, krakowskiego Festiwalu Kultury Żydowskiej i wrocławskiego festiwalu filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty.
Przełamując sezon powtórkowy, TVP 2 wprowadzi latem do ramówki dwa nowe seriale amerykańskie: „Skandal” o właścicielce kancelarii zajmującej się neutralizowaniem potencjalnych skandali (czwartki o 21.25) i „Grimm” - z pogranicza kryminału, fantasy i horroru (piątki o 22.20). Będzie ponadto emitować dwa pasma filmowe - poniedziałkowe z thrillerami (o 21.25) i sobotnie (o godz. 16) z filmami familijnymi - a także filmy z cyklu „Kocham kino”.
- To, że latem nie ograniczymy oferty programowej do powtórek, jest zarówno elementem realizacji misji telewizji publicznej, jak i staraniem o jak najlepsze wyniki oglądalności – mówi Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP 2.

(RUT, 08.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.