2,3 mln euro na promocję polskiej wołowiny i wieprzowiny
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego rozpoczęły przetarg na przygotowanie dwuletniej kampanii promującej polską wołowinę i wieprzowinę za granicą. Budżet przeznaczony na te działania wynosi 2,3 mln euro (netto).
"Smak jakości i tradycji prosto z Europy" - pod takim hasłem prowadzona ma być kampania informacyjno-promocyjna polskiej wołowiny i wieprzowiny w Singapurze, Tajwanie, Nowej Zelandii, RPA, Kazachstanie. Zadaniem wybranej agencji będzie realizacja kampanii, w tym m.in. przygotowanie filmu promocyjnego, strony internetowej, działania PR, utrzymywanie relacji z mediami.
Termin składania ofert w przetargu mija 29 czerwca br. Wymagane jest wpłacenie 50 tys. zł wadium.
(DR, 02.06.2015)










