Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2,3 mln euro na promocję polskiej wołowiny i wieprzowiny

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego rozpoczęły przetarg na przygotowanie dwuletniej kampanii promującej polską wołowinę i wieprzowinę za granicą. Budżet przeznaczony na te działania wynosi 2,3 mln euro (netto).

"Smak jakości i tradycji prosto z Europy" - pod takim hasłem prowadzona ma być kampania informacyjno-promocyjna polskiej wołowiny i wieprzowiny w Singapurze, Tajwanie, Nowej Zelandii, RPA, Kazachstanie. Zadaniem wybranej agencji będzie realizacja kampanii, w tym m.in. przygotowanie filmu promocyjnego, strony internetowej, działania PR, utrzymywanie relacji z mediami.
Termin składania ofert w przetargu mija 29 czerwca br. Wymagane jest wpłacenie 50 tys. zł wadium.

 

(DR, 02.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.