Interactive Solutions odpowiada za globalne działania digital marek Novartisu
GlaxoSmithKline (Novartis) powierzył globalną obsługę wszystkich swoich marek leków OTC w zakresie digitalu sieci Saatchi & Saatchi. Agencja ta obsługiwała już tego klienta w przypadku ATL i BTL.
Realizacją projektów Novartisu w Internecie zajmie się Interactive Solutions, która jest częścią Saatchi & Saatchi Poland. Polski oddział Saatchi & Saatchi współpracuje już z Novartisem w zakresie ATL i BTL.
W związku z poszerzeniem współpracy z Novartisem executive vice president Grupy Saatchi & Saatchi Poland Kacper Kłos został awansowany na nowe stanowisko global digital lead dla marek OTC GlaxoSmithKline (Novartis). Kłos będzie odpowiadał za rozwój biznesu tego klienta w zakresie wszystkich marek OTC (Voltaren, Otrivin, Sinecod, Theraflu, Lamisil, Fenistil). Z Kłosem pracuje czterech digital directorów z biur Saatchi & Saatchi w Warszawie, Genewie, Londynie i Nowym Jorku. Digital directorem w polskim oddziale Saatchi & Saatchi został Jannis Koasidis, wcześniej pracujący dla P&G jako international account director.
(AMS, 29.05.2015)










