Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald’s z nową platformą komunikacyjną #mamsmakanamaka

Kreacja z nowej kampanii McDonalds

McDonald's chce uspójnić komunikację marketingową i zbudować bliższe relacje z konsumentami.

W niedzielę rozpoczęła się ogólnopolska kampania sieci restauracji fast food McDonald's promująca platformę komunikacyjną #mamsmakanamaka. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie (w tym mediach społecznościowych).
Za kreację, produkcję oraz projekt strony internetowej odpowiada agencja DDB&tribal. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Macroscope OMD. Działania w zakresie zintegrowanej komunikacji w mediach społecznościowych przygotowane i prowadzone są przez agencje DDB&tribal oraz 24/7Communication.

(DR, 26.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.