Agencja Rynku Rolnego ma 3,4 mln euro na kampanię
20.05.2015, 08:56
Agencja Rynku Rolnego wyda 3,4 mln euro na kampanię promocyjną polskiego mięsa wołowego i wieprzowego, a także warzyw i owoców.
Działania reklamowe zaplanowane są na trzy lata. Realizowane będą w Chinach, Algierii i na Białorusi. Informacje na temat przetargu mają się pojawić na stronach internetowych Agencji Rynku Rolnego w drugiej połowie czerwca. Jak zapewnia Piotr Kondraciuk, dyrektor biura promocji żywności Agencji Rynku Rolnego, fundusze na realizację tej kampanii są już zagwarantowane. Część z nich pochodzi z unijnych funduszy przeznaczonych na promocję żywności na rynkach poza Unią Europejską.
(AMS, 20.05.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










