Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Group z budżetem resortu rolnictwa na promocję w Czechach i na Słowacji

Dom mediowy Media Group wygrał przetarg Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na promocję polskiej żywności na rynkach czeskim i słowackim. Budżet wynosi prawie 1,1 mln zł.

Kampania będzie prowadzona w ogólnokrajowych telewizjach (lokowanie produktu, programy kulinarne, lifestylowe, śniadaniowe), prasie, na nośnikach zewnętrznych i w komunikacji miejskiej (w Pradze i Bratysławie) oraz Internecie.
Do przetargu swoje oferty zgłosiły też: Infinity Media, Grayling Poland oraz konsorcjum Ecorys i VMG.

(DR, 20.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.