Żywiec zmienia agencję, ale będzie kontynuował "Żywiecką Kronikę Filmową"
18.05.2015, 11:02
(fot. Press/Archiwum)
Grupa Żywiec, która w ubiegłorocznej komunikacji marki Żywiec wróciła do formatu "Żywieckiej Kroniki Filmowej", będzie go kontynuować w tegorocznej kampanii, ale już z nową agencją.
Grupa Żywiec zakończyła prowadzony od końca stycznia br. przetarg na reklamową obsługę marki piwa Żywiec. Z krótkiej listy, na której były Ogilvy & Mather Advertising i Lvov, wybrała tę pierwszą ofertę. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że działania reklamowe na tegoroczny sezon mają być kontynuacją ubiegłorocznej kampanii, którą przygotowała agencja DDB&tribal (wcześniej DDB). W jej ramach nakręcono serię spotów "Żywieckiej Kroniki Filmowej".
Grupa Żywiec nie podaje szczegółów planowanych działań reklamowych.
(AMS, 18.05.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










