Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żywiec zmienia agencję, ale będzie kontynuował "Żywiecką Kronikę Filmową"

(fot. Press/Archiwum)

Grupa Żywiec, która w ubiegłorocznej komunikacji marki Żywiec wróciła do formatu  "Żywieckiej Kroniki Filmowej", będzie go kontynuować w tegorocznej kampanii, ale już z nową agencją.

Grupa Żywiec zakończyła prowadzony od końca stycznia br. przetarg na reklamową obsługę marki piwa Żywiec. Z krótkiej listy, na której były Ogilvy & Mather Advertising i Lvov, wybrała tę pierwszą ofertę. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że działania reklamowe na tegoroczny sezon mają być kontynuacją ubiegłorocznej kampanii, którą przygotowała agencja DDB&tribal (wcześniej DDB). W jej ramach nakręcono serię spotów "Żywieckiej Kroniki Filmowej".
Grupa Żywiec nie podaje szczegółów planowanych działań reklamowych.

(AMS, 18.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.