Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2 centy za 10-sekundową reklamę w Snapchacie

Popularny komunikator Snapchat zamierza wprowadzić 10-sekundowe reklamy wideo. Reklamodawcy mają płacić 2 centy za każde odtworzenie spotu – ujawnił serwis ”Adweek”.

Według serwisu nowy format reklamy ma pojawić się w sekcji Discover, która pozwala użytkownikom wybierać treści pochodzące z czołowych światowych mediów, m.in. “The Daily Mail”, “Vice”, Discovery Channel, ESPN, CNN i Yahoo.
Komunikator, który umożliwia wysyłanie wiadomości znikających po kilku sekundach, w październiku ub.r. wprowadził reklamy oparte na podobnej zasadzie. Cena jednodniowej kampanii szacowana jest na 750 tys. dol.

(LL, 11.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DJ Avicii ambasadorem marki Volvo - posłuchaj co dla niej przygotował

Avicii, szwedzka gwiazda muzyki elektronicznej, został ambasadorem szwedzkiej marki samochodowej Volvo. 26-letni muzyk na potrzeby projektu wyprodukował wersję klasycznego utworu soulowego "Feeling Good" Niny Simone.

Popularny DJ występuje w najnowszej globalnej kampanii reklamowej Volvo prowadzonej pod hasłem "A New Beginning". Avicii pojawia się w głównym spocie kampanii promującym model XC90. 26-letni muzyk na potrzeby projektu wyprodukował wersję klasycznego utworu soulowego "Feeling Good" Niny Simone.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Forsman & Bodenfors.

(LL, 11.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo