Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl wybrał agencję 24/7Communication

Agencja 24/7Communication wygrała przetarg i nawiązała współpracę z siecią sklepów spożywczych Lidl.

Do zadań agencji należy m.in. kompleksowa obsługa w zakresie komunikacji zewnętrznej. Za realizację projektu odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak, group account manager i Martę Ulman, senior account manager.
Strony nie podają, na jak długo nawiązały umowę.

(DR, 07.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.