Dział: INTERNET

Dodano: Maj 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook odda wpływy z reklam wydawcom

W maju br. Facebook pozwoli użytkownikom serwisu społecznościowego w łatwy sposób czytać treści oferowane przez czołowe grupy medialne - ustalił dziennik “The Wall Street Journal”.

Dzięki funkcji Instant Articles użytkownicy Facebooka korzystający z urządzeń mobilnych będą mogli wygodnie przeglądać treści z wybranych mediów. Umieszczenie ich bezpośrednio na serwerach Facebooka ma być gwarancją szybkiego ładowania się materiałów.
Według “WSJ” Facebook zamierza oddać wydawcom całość przychodów generowanych przez reklamy wyświetlane przy ich kontencie. W projekt zaangażowane są m.in. serwis Buzzfeed, magazyn ”National Geographic” i dziennik ”The New York Times”.
Ostatnio na zbliżonych zasadach swój kontent w serwisie Snapchat zaczęły publikować m.in. Vice, ”Daily Mail”, ”Cosmopolitan” i CNN.

(LL, 06.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.