Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 27, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec przywraca "Czas na EB"

Grupa Żywiec reaktywowała markę piwa EB. W kampanii wykorzystuje tę samą kreację co przed laty.

Od wczoraj w telewizji prowadzona jest kampania reklamowa piwa EB, w ramach której emitowany jest spot sprzed lat "Czas na EB", ale w skróconej 30-sekundowej formie. Marka EB najbardziej popularna była w latach 90. ubiegłego wieku dzięki kampanii reklamowej prowadzonej na niespotykaną wówczas skalę. Jednak dziesięć lat temu zniknęła z rynku.
Obecnie oprócz kampanii telewizyjnej komunikacja marki EB prowadzona jest w Internecie oraz w punktach sprzedaży.
Twórcami spotu jest agencja Just, która odpowiada za działania ATL i BTL dla marki EB. Za produkcję odpowiada Opus Film. Działania digital realizuje agencja Gong, PR - Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

(DR, 27.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.