Grupa Żywiec przywraca "Czas na EB"
Grupa Żywiec reaktywowała markę piwa EB. W kampanii wykorzystuje tę samą kreację co przed laty.
Od wczoraj w telewizji prowadzona jest kampania reklamowa piwa EB, w ramach której emitowany jest spot sprzed lat "Czas na EB", ale w skróconej 30-sekundowej formie. Marka EB najbardziej popularna była w latach 90. ubiegłego wieku dzięki kampanii reklamowej prowadzonej na niespotykaną wówczas skalę. Jednak dziesięć lat temu zniknęła z rynku.
Obecnie oprócz kampanii telewizyjnej komunikacja marki EB prowadzona jest w Internecie oraz w punktach sprzedaży.
Twórcami spotu jest agencja Just, która odpowiada za działania ATL i BTL dla marki EB. Za produkcję odpowiada Opus Film. Działania digital realizuje agencja Gong, PR - Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.
(DR, 27.04.2015)










