Costa Coffee promuje się na Instagramie
20.04.2015, 08:53
Costa Coffee promuje się na Instagramie
Sieć kawiarni Costa Coffee (CHI Polska) promuje swoje produkty na profilu Costagram na Instagramie.
Po zaznaczeniu dowolnego zdjęcia prezentującego produkt użytkownik odwiedza kolejne profile. Autorami rysunków inspirowanych ofertą Costa Coffee są Konrad Łukasiuk, Zofia Różycka i Zbigniew Flakus.
Aby zachęcić do zabawy, każda z kawiarni Costa Coffee została wyposażona w specjalne podkładki. Można na nich narysować to, co przyjdzie nam do głowy podczas degustacji kawy, a następnie zamieścić zdjęcie rysunków na Instagramie z hasztagiem #costarysuje.
Kampanię przygotowała agencja K2 Media, która współpracuje z CHI Polska od lutego br.
(DR, 20.04.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter