Agencja Jero Lenssinck Communication debiutuje na rynku
Na rynku działa nowa agencja - Jero Lenssinck Communication. Zajmuje się content marketingiem, obsługą w mediach społecznościowych i public relations.
Agencję założyli Witold Domanik (prezes) i Dominika Dworak (wiceprezes i dyrektor strategiczna), którzy mają po 50 proc. udziałów w spółce. Dyrektorem zarządzającym Jero Lenssinck Communication jest Magdalena Przyborowska, wcześniej senior project manager w siostrzanej agencji reklamowej Jero Lenssinck, a szefem kreacji – Jero Lenssinck, od którego obie firmy wzięły nazwę. Jero Lenssinck pracował m.in. w agencjach McCann Erickson Polska, Euro RSCG Warsaw i Kennedy Janssen Nowicki. Przez kilka lat byłe też niezależnym konsultantem i designerem.
- Nasze projekty opieramy na metodzie badawczej Social Media Intelligence – jest to pogłębiona analiza informacji na temat marki, które pojawiają się w sieci: na blogach, forach, portalach internetowych czy w serwisach społecznościowych. Analiza ta jest dla nas punktem wyjścia do zdefiniowania strategii komunikacji marki, dopasowania działań do specyfiki wybranych kanałów oraz bieżącej ewaluacji aktywności. Kluczem do naszych działań jest właśnie strategia, którą wiele agencji oferujących działania w zakresie social media traktuje pobocznie, częstokroć w ogóle jej nie definiując – mówi Dominika Dworak.
Jero Lenssinck Communication zatrudnia 18 osób. Agencja ma już kilku klientów: Game Technologies (PR korporacyjny i PR produktowy dla kostki DICE plus), DICE plus (social media), Przewozy Regionalne (social media), Action: marki Active Jet i Actis (social media i content marketing) oraz Praktiker (social media).
Witold Domanik był dziennikarzem specjalizującym się w tematyce gospodarczej, pracował m.in. dla TVP Katowice. Następnie współtworzył specjalizującą się w obsłudze zamówień publicznych agencję reklamową Formind. W 2014 roku uruchomił agencję reklamową Jero Lenssinck.
Dominika Dworak z branżą PR i reklamową związana jest od ośmiu lat, m.in. odpowiadała za działania public relations Grupy OS3. W 2011 roku dołączyła do agencji reklamowej K2 Internet SA, gdzie była odpowiedzialna za rozwój kompetencji social media. W sierpniu 2012 roku objęła stanowisko ePR & social media director w agencji PR Martis Consulting, gdzie odpowiadała za zbudowanie działu ePR i social media. Następnie jako interactive director zarządzała działem interactive agencji reklamowej Communication Unlimited, a w kolejnym kroku objęła stanowisko group account managera w 24/7Communication, gdzie odpowiadała za team pracujący dla Procter & Gamble.
Do Domanika należy też całość udziałów w istniejącej od 2014 roku Jero Lenssinck – agencji ATL specjalizującej się w obsłudze projektów publicznych. Obecnie największymi klientami Jero Lenssinck są Urząd Marszałkowski w Krakowie i Urząd Miasta Wrocławia.
(AMS, 15.04.2015)










