Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hypermedia wygrała globalny przetarg Reckitt Benckiser

Agencja Hypermedia (Dentsu Aegis Network Poland) zwyciężyła w globalnym przetargu firmy Reckitt Benckiser - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Polska agencje będzie zajmowała się kompleksową produkcją digitalową dla siedmiu marek z portfolio Reckitt Benckiser: Scholl, Durex, Strepsils, Vanish, Finish, Nurofen, Gaviscon. Będzie je obsługiwać w 30 krajach Europy, Ameryki Południowej i Północnej i Australii. Do zdań agencji będzie należało przygotowanie wszelkich internetowych działań reklamowych dla tych marek, obsługa profili na Facebooku i w innych mediach społecznościowych, przygotowanie wideo online, aplikacji mobilnych, adaptacji językowych wszelkich treści reklamowych do umieszczenia w Internecie.
Hypermedia zdobyła budżet w globalnym przetargu - była w nim jedyną agencją z Polski. Za stronę kreatywną produkcji realizowanych w Polsce odpowiadać będą trzy agencje: Wieden & Kennedy, Droga5 i Havas Worldwide z Paryża.
Pod koniec ub.r. Reckitt Benckiser ograniczył rolę polskiej Havas Worldwide w zakresie reklamy i produkcji. Wcześniej polska agencja obsługiwała 18 marek koncernu - przygotowane w Polsce kampanie miały zasięg europejski, a w niektórych przypadkach globalny.

(AMS, 09.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.