"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multikino Media poprzez aplikację chce zyskać reklamodawców

Sieć Multikino Media udostępniła aplikację mobilną Multiworld, za pośrednictwem której można kupić bilet do kina i wziąć udział w zabawie podczas emisji bloku reklamowego.

Multiworld to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia m.in. rozszerzenie oznakowanych plakatów znajdujących się w kinie. Po zeskanowaniu takiego plakatu użytkownik otrzyma więcej informacji o konkretnym filmie czy produkcie, będzie mógł wziąć udział w konkursach w trakcie bloku reklamowego w kinie, a także rezerwować i kupować bilety.
Pierwsza kampania z wykorzystaniem e-Postera od 6 kwietnia br. emitowana jest w kinach Multikina. Na działania zdecydowała się marka Seat, która w ten sposób promuje najnowszy model samochodu - Cupra 280.
Aplikacja Multiworld dostępna jest w Google Play. Multikino Media, wprowadzając aplikacje, podąża za światowymi trendami w reklamie kinowej, o których piszemy w najnowszym numerze magazynu "Press" w tekście pt. "Z telefonem w kinie".

(DR, 08.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.