Dominik Kaznowski pracuje dla Sony Music Entertainment Poland
Dominik Kaznowski (fot. materiały prasowe Digital We)
Dominik Kaznowski, ekspert rynku internetowego, właściciel Digital We, dziś rozpoczyna pracę w Sony Music Entertainment Eastern Europe. Został w tej firmie doradcą zarządu ds. digital marketingu.
Zadaniem Kaznowskiego będzie wypracowanie strategii digital i social marketingowych dla projektów wytwórni Sony Music Entertainment realizowanych w Polsce i 11 krajach naszego regionu Europy - chodzi o rynki zarządzane przez warszawskie biuro koncernu. Kaznowski będzie raportować bezpośrednio do Macieja Kutaka, dyrektora zarządzającego regionu Eastern Europe.
Kaznowski w przeszłości był dyrektorem marketingu w pionie internetowym Agory, odpowiadał za obszar komunikacji korporacyjnej w Grupie PZU SA, był szefem strategii w agencji reklamowej Czart, pełnomocnikiem zarządu ds. marketingu i PR Nasza-Klasa, a w agencji Publicon odpowiadał za rozwój strategiczny w zakresie mediów społecznościowych.
(AMS, 07.04.2015)










