Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brain wygrała przetarg T-Mobile i zajmie się obsługą Heyah

Kontrowersyjna kampania Heyah z Leninem

T-Mobile Polska powierza agencji Brain reklamową obsługę marki Heyah.

Jak wyjaśnił Piotr Żaczko, starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, Brain przejmuje kompleksową, strategiczno-kreatywną opiekę nad marką w zakresie komunikacji ATL. Zwycięzcę wyłoniono w przetargu. Nie brała w nim udziału agencja G7 z grupy Leo Burnett, która od 11 lat obsługiwała Heyah w zakresie ATL i odpowiadała nie tylko za komunikację marki, lecz także za stworzenie jej konceptu w 2004 roku.

(AMS, 03.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.