Grolsch w kampanii świętuje 400-lecie istnienia
Outdoorowa kampania Grolscha
1 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania outdoorowa, w której Grolsch (Kompania Piwowarska) świętuje swoje 400-lecie.
Najnowsza kampania opiera się na kreatywnej zabawie sztuką, stąd pomysł wykorzystania w outdoorze klasycznych dzieł światowego malarstwa. W zestawieniu z hasłami na nowo komentują miejską rzeczywistość i udowadniają, że epoka memów ma w sobie wiele z belle époque.
Za kreację i przygotowanie materiałów OOH do druku odpowiada warszawski oddział GPD Agency. Działania digital i social media prowadzi agencja Lubię to - linked by Isobar. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Działania PR zaplanowała i prowadzi agencja Tailor Made PR.
Wraz z kampanią outdoorową do sklepów trafiły piwa w nowych, limitowanych opakowaniach zaprojektowanych przez 400 artystów z całego świata. Limitowane edycje są dostępne także w Polsce.
(AMS, 02.04.2015)










