Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

USP Zdrowie rozpoczyna przetarg mediowy

Firma USP Zdrowie, właściciel takich marek, jak Ibuprom, Gripex, Stoperan, Xenna, Verdin, Vigor, Acatar, rozpoczyna przetarg na planowanie i zakup mediów od 2016 roku.

W przetargu udział biorą domy mediowe: Starcom, PHD Media Direction, Initiative i Primus MEC, który na potrzeby postępowania powoła w ramach METS oddzielny zespół - Team USP Zdrowie. 
Najważniejszymi kryteriami, według których mają być oceniane oferty, są: poziom zaproponowanej strategii mediowej dla wybranych marek, oferta cenowa, warunki współpracy i doświadczenie zespołu proponowanego do obsługi klienta.
USP Zdrowie po analizie propozycji do kolejnego etapu rozmów zaprosi dwa domy mediowe. Decyzja o wyborze domu mediowego ma zostać podjęta do końca lipca br.

(DR, PR, 01.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.