Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Hellmann’s w kampanii nawiązuje do wpisu na Facebooku (wideo)

Koncern Unilever przygotował globalną kampanię reklamową, w której nawiązuje do pozytywnej opinii na temat majonezu Hellmann’s wyrażonej w poście jednego z użytkowników Facebooka.

“Majonez Hellmann’s to jedna z najwspanialszych rzeczy, które kiedykolwiek zostały stworzone” - napisał w serwisie społecznościowym użytkownik podpisujący się jako Keith Miller. Ten komentarz zainspirował właścicieli marki do przygotowania zabawnej kampanii reklamowej. Brytyjskie media branżowe szacują budżet globalnego projektu na 15 mln funtów. Za kreację kampanii odpowiada agencja Ogilvy & Mather.

(LL, 01.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.