Dział: PRASA

Dodano: Marzec 31, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Grabowski dyrektorem dystrybucji, produkcji i logistyki nowego tygodnika Fratrii

Nowy logotyp Grupy Medialnej Fratria

Artur Grabowski został dyrektorem dystrybucji, produkcji i logistyki powstającego tygodnika Fratrii. Jego nakład ma wynieść pół miliona egzemplarzy. Wśród menedżerów tytułu są też Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski.

Artur Grabowski wcześniej pracował m.in. w spółce Ruch SA i G+J Polska. Ostatnio był szefem dystrybucji w Marquard Media Polska. Wydawca ten szuka osoby na zwolnione przez Grabowskiego miejsce. Grabowski jako reprezentant Marquarda jest w zarządzie Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
We Fratrii Artur Grabowski odpowiada za kolportaż i optymalizację dystrybucji produktów. Do jego zadań należy przede wszystkim wprowadzenie na rynek w najbliższych tygodniach wysokonakładowego tygodnika. Wydawca kompletuje jeszcze jego zespół - nie ujawnia tytułu ani ceny pisma.
Nieoficjalnie wiadomo, że za marketing i reklamy w tytule będą odpowiadać Karol Skorupski (były dyrektor sprzedaży korporacyjnej w Ringier Axel Springer Polska, a ostatnio dyrektor sprzedaży w Allegro i GG Network) i Marcin Ośmiałowski (były dyrektor ds. klientów strategicznych i agencyjnych w biurze reklamy prasy codziennej RASP, a ostatnio dyrektor sprzedaży agencyjnej w Allegro i GG Network).
Start nowego tytułu zostanie wsparty kampanią promocyjną przygotowaną przez Agencję Reklamową Apella SA. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, na outdoorze oraz w mediach własnych wydawcy.
Wczoraj ujawniono nowy logotyp Grupy Medialnej Fratria.

(IKO, 31.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.