Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wróblewski: ”Wprost” ma za sobą kilka ostrych zakrętów

Tomasz Wróblewski (fot. Piotr Król/Press)

”Wprost” ma za sobą kilka ostrych zakrętów i trudnych momentów, choć czasy dla tygodników generalnie są trudne – napisał w serwisie Wprost.pl Tomasz Wróblewski, nowy redaktor naczelny gazety. ”Chcemy, żeby to było pismo poruszające autentyczne problemy dla autentycznych i najbardziej przedsiębiorczych Polaków” – zapowiedział.

Komentarz Tomasza Wróblewskiego zamieszczony na Wprost.pl:

Zaszczyt, wyzwanie, odpowiedzialność i dziękuję za zaufanie – to standardowy tekst każdego nowego naczelnego. Ale mój jest bardziej osobisty. Równo 25 lat temu wysłałem z Ameryki swój pierwszy tekst do ”Wprost”.
Piotr Gabryel, ówczesny zastępca redaktora naczelnego, zadzwonił po kilku dniach. "Dajemy i niech pan coś jeszcze..." - połączenia były wtedy gorsze niż droższe. Do dziś nie wiem, co miałem napisać, ale pisałem. Całe moje późniejsze życie przeplatało się z ”Wprost”. Albo słałem tu swoje teksty, albo go współredagowałem, albo z nim konkurowałem.
”Wprost” ma za sobą kilka ostrych zakrętów i trudnych momentów, choć czasy dla tygodników generalnie są trudne. Ostatnie 15 lat na tym rynku to powielanie podobnych form, formatów, pomysłów okładkowych, a z nimi piętrzenie się podobnych problemów. Trudno jest stworzyć ofertę dla zmieniającego się czytelnika, niezmiennie trzymając się starych schematów.
Nie wyprzedzając faktów, dzisiaj zapraszam wszystkich gorąco do udziału w tworzeniu nowego rozdziału w historii ”Wprost”. Tak jak w marcu ‘90 roku, kiedy słałem tu swój pierwszy tekst, chcemy, żeby to było pismo poruszające autentyczne problemy dla autentycznych i najbardziej przedsiębiorczych Polaków.

Tomasz Wróblewski zastąpił na stanowisku redaktora naczelnego "Wprost" Sylwestra Latkowskiego

(23.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.