AMS ma już w Warszawie 150 nowych wiat przystankowych, trwa sprzedaż reklam
Do 2016 roku AMS ma postawić w stolicy blisko 1,6 tys. wiat przystankowych (fot. AMS SA)
AMS SA zamontował 150 z planowanych 1,6 tys. wiat przystankowych w Warszawie. Ma już pierwszych zainteresowanych umieszczaniem reklam na tych nośnikach.
W wyniku wygranego w 2013 roku przetargu Urzędu m.st. Warszawy AMS (jako jeden członek konsorcjum, druga spółka - Ströer Polska - wycofała się z projektu) ma postawić 1579 wiat, które będą obsługiwać technologię NFC, kody QR, Wi-Fi.
- W tej chwili jest zamontowanych 150 wiat, z czego 122 przekazane już zostały do ZTM - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor działu komunikacji marketingowej i PR w AMS SA.
Firma musi postawić wiaty na własny koszt i je utrzymywać, a w zamian będzie czerpać zyski ze sprzedaży powierzchni reklamowej. Szacowany koszt ich wymiany to 80-100 mln zł, a szacowana roczna wartość wpływów z reklam to ok. 20 mln zł.
Sprzedaż powierzchni reklamowej w wiatach już się rozpoczęła. Jako pierwsi z oferty AMS skorzystały m.in. Getin Bank i PGE.
Pierwsza stołeczna wiata została odsłonięta 27 października ub.r. przy rondzie Daszyńskiego. Kiedy postawione zostaną wszystkie planowane? - Zgodnie z umową koncesji okres budowy wiat to lata 2014-2016 - dodaje Gołębiowska.
(DR, 23.03.2015)










