Peppermint przygotowała reklamę Nescafé Dolce Gusto w smart TV
20.03.2015, 00:31
Do zadań agencji należało stworzenie i realizacja scenariusza, a także konceptu graficznego reklamy, która prezentuje wybrane smaki kawy i ekspres Nescafé Dolce Gusto.
Reklamy pojawią się w usłudze smart TV we wszystkich kanałach należących do Telewizji Polskiej. W prawym dolnym rogu ekranu telewizora pojawia się szklanka z kawą oraz napis "Wejdź do Galerii Smaków". Można to zrobić, naciskając odpowiedni przycisk na pilocie. Następnie możemy wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy, które prezentują: warianty smakowe kawy, możliwości ekspresu do kawy Oblo.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania potrwają do 10 kwietnia br.
(DR, 20.03.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










