Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Peppermint przygotowała reklamę Nescafé Dolce Gusto w smart TV

Do zadań agencji należało stworzenie i realizacja scenariusza, a także konceptu graficznego reklamy, która prezentuje wybrane smaki kawy i ekspres Nescafé Dolce Gusto.

Reklamy pojawią się w usłudze smart TV we wszystkich kanałach należących do Telewizji Polskiej. W prawym dolnym rogu ekranu telewizora pojawia się szklanka z kawą oraz napis "Wejdź do Galerii Smaków". Można to zrobić, naciskając odpowiedni przycisk na pilocie. Następnie możemy wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy, które prezentują: warianty smakowe kawy, możliwości ekspresu do kawy Oblo. 
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania potrwają do 10 kwietnia br.

(DR, 20.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.