Gwara śląska dobrze brzmi w reklamie dla Hanysów: "fest tonie łOC"
Liberty Ubezpieczenia wykorzystuje w kampanii gwarę śląską
Liberty Ubezpieczenia w regionalnej kampanii reklamowej promującej ubezpieczenia komunikacyjne sięga po gwarę śląską.
To pierwsza kampania na rynku, w której ubezpieczyciel posługuje się etnolektem śląskim.
"Dzięki targetowaniu kampanii reklamowej do mieszkańców Śląska chcemy zwiększyć identyfikację i rozpoznawalność Liberty Ubezpieczenia w regionie. Wierzymy, że zostanie ona zostanie pozytywnie odebrana i zwróci dodatkową uwagę na naszą ofertę, szczególnie że po śląsku mówi ponad pół miliona osób" – wyjaśnia cytowana w komunikacie prasowym Justyna Kowalczyk, kierownik ds. sprzedaży internetowej Liberty Ubezpieczenia.
Kreację kampanii przygotowała agencja WeLoveAds. Za zakup mediów odpowiada Lowe Media.
(DR, 17.03.2015)










