Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gwara śląska dobrze brzmi w reklamie dla Hanysów: "fest tonie łOC"

Liberty Ubezpieczenia wykorzystuje w kampanii gwarę śląską

Liberty Ubezpieczenia w regionalnej kampanii reklamowej promującej ubezpieczenia komunikacyjne sięga po gwarę śląską.

To pierwsza kampania na rynku, w której ubezpieczyciel posługuje się etnolektem śląskim.
"Dzięki targetowaniu kampanii reklamowej do mieszkańców Śląska chcemy zwiększyć identyfikację i rozpoznawalność Liberty Ubezpieczenia w regionie. Wierzymy, że zostanie ona zostanie pozytywnie odebrana i zwróci dodatkową uwagę na naszą ofertę, szczególnie że po śląsku mówi ponad pół miliona osób"
– wyjaśnia cytowana w komunikacie prasowym Justyna Kowalczyk, kierownik ds. sprzedaży internetowej Liberty Ubezpieczenia.
Kreację kampanii przygotowała agencja WeLoveAds. Za zakup mediów odpowiada Lowe Media.

(DR, 17.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.