W K2 Media powstał dział multiscreen
Piotr Ślusarski, Joanna Szwilling, Maciej Godlewski
Grupa K2 Media utworzyła dział multiscreen, zajmujący się projektowaniem, wdrażaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji. Od tradycyjnej TV poprzez platformy VoD, YouTube, na nośnikach mobilnych kończąc.
W sferze produkcyjnej K2 Media będzie korzystać z zasobów studia produkcyjnego K2 Motion, które przez siedem lat działalności wyprodukowało setki projektów filmowych do Internetu i telewizji. Kluczowymi osobami tworzącymi dział multiscreen są: Piotr Ślusarski (head of TV planning and buying), Maciej Godlewski (client service director) oraz Joanna Szwilling (strategy consultant/video management).
K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 - m.in. L’Oréal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis.
(AMS, 25.02.2015)