Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kreatywność jest tańsza niż redukcje w zespole (wideo)

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions zachęcają agencje, aby zamiast zwalniać swoich najsłabszych pracowników wysłali ich do Cannes.

Kampania jest prowadzona jest w Internecie i prasie pod hasłem "Invest in creativity – cheaper than redundancy" (tłum. "Zainwestuj w kreatywność - to tańsze niż redukcje”). Za kreację odpowiada agencja McCann London. Kampania wystartowała wczoraj i potrwa do 21 czerwca, czyli do dnia rozpoczęcia tegorocznej edycji festiwalu.

McCann przygotowuje kampanie promocyjne dla Cannes Lions od 2004 roku.

(LL, 23.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.