Piotr Małkiewicz będzie szefem kreacji Lemon Sky J.Walter Thompson
Piotr Małkiewicz (fot. materiały prasowe)
Mariusz Pitura, dyrektor kreatywny agencji Lemon Sky JWT, rozstanie się z agencją.
Obowiązki szefa kreacji Pitura będzie pełnił do końca kwietnia br. W tym czasie w pracę zarządzającego kreacją wdrażać się będzie Piotr Małkiewicz, który do Lemon Sky JWT dołączył we wrześniu ub. roku jako creative director.
Beata Turlejska-Zduńczyk, prezes Lemon Sky JWT, zapewnia, że rozstanie nastąpiło za obopólną zgodą. - Mieliśmy inną wizję rozwoju agencji i działu kreacji - mówi Turlejska-Zduńczyk. Pitura potwierdza: - Rozmawialiśmy długo o tym, czy nam razem po drodze, ale jednak nie - przyznaje.
Pitura nie podaje, jakie ma plany zawodowe, ale zapewnia, że pozostaje w branży. Dodaje, że będzie ostatnim dyrektorem kreacji Lemon Sky JWT, bo agencja zmienia od marca nazwę na Lemon Sky J.Walter Thompson - zgodnie z sieciowymi decyzjami o ujednoliceniu nazewnictwa i globalnej zmianie JWT na J. Walter Thompson.
Piotr Małkiewicz reklamą zajmuje się od ponad 13 lat, przed Lemon Sky JWT jako partner i dyrektor kreatywny w agencji Kropka Bordo, której był również współzałożycielem. Wcześniej przez osiem lat związany był z agencją Euro RSCG 4D (obecnie Havas Worldwide Warsaw), gdzie pełnił funkcję art directora, creative group head, a następnie creative directora.
Pitura zarządzał kreacją Lemon Sky JWT od momentu powstania tej agencji - czyli od lutego ub.r. (wtedy JWT przejęła całościowe udziały w polskiej agencji digitalowej Lemon Sky - na bazie obu organizacji powstała nowa, zintegrowana agencja pod nazwą Lemon Sky JWT). Wcześniej Pitura był dyrektorem kreatywnym JWT Warszawa.
(AMS, 19.02.2015)










