Sześć osób z Polski będzie oceniać prace zgłoszone do EACA Euro Effie
Sześciu przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej weźmie udział w obradach jury tegorocznego konkursu EACA Euro Effie.
Zgłoszenia konkursowe na pierwszym etapie obrad, wybierając nominacje, oceniać będą: Agnieszka Kwaśniewska - managing partner w Saatchi & Saatchi, Grażyna Skarżyńska - managing director i partner w Albert Lumberjacker, Katarzyna Okularczyk - marketing & communications manager w IBM, Marcin Winkler - head of Internet marketing w Play (P4) oraz Marek Biskup - client services director w Millward Brown. Natomiast Radek Miklaszewski, CEO w WALK weźmie udział w drugiej rundzie obrad, z której zostaną wyłonione nagrody.
Jurorzy obradować będą pod przewodnictwem Guillaume Conteville, szefa marketingu Mastercard Western Continental Europe.
Kampanie do konkursu można zgłaszać do 15 kwietnia 2015 roku.
(17.02.2015)










